Brokenls RP Reeglid

Kõik mängijad peavad järgima neid reegleid. Reeglite rikkumine võib viia karistuseni!

Üldised Reeglid

  • 1.1 Kõik mängijad peavad järgima RP standardit.
    Lugupeetud ja sõbralik käitumine: Kõik mängijad peaksid suhtuma üksteisesse lugupidavalt. Negatiivne käitumine, nagu trollimine, häirimine või teiste mängijate pidev segamine, on keelatud.
  • 1.2 Keelatud on solvamine, kiusamine, rassism, seksism või mis tahes muud alandavad käitumisviisid
    Keelatud on solvamine, kiusamine, rassism, seksism või mis tahes muud alandavad käitumisviisid, mis rikuvad teiste mängijate väärikust ja heaolu. Selline käitumine ei ole mitte ainult ebaeetiline, vaid võib ka kahjustada mängukogemust ning luua mürgise ja ebameeldiva õhkkonna. Kõik mängijad peaksid hoiduma halva käitumise, keelekasutuse ja sotsiaalsete normide rikkumisest. Kõik, kes sooritavad selliseid tegevusi, võivad kokku puutuda hoiatused, ajutise keelu või isegi alalise mängukeeluga.
  • 1.3 Bugide kasutamine on range keelu all
    Bugide kasutamine on range keelu all, kuna see rikub mängu aususe ja õiglususe põhimõtteid. Kui mängija kasutab mänge või tarkvara vigu (bug'e) oma kasuks, et saavutada eeliseid või manipuleerida mängu käigus, rikub ta mitte ainult mängu reegleid, vaid kahjustab ka teiste mängijate kogemust.
  • 1.4 OOC (out of character) info kasutamine IC (in character) olukorras on keelatud
    OOC (Out of Character) info kasutamine IC (In Character) olukorras on rangelt keelatud, kuna see rikub mängu sukeldumise ja mängijate vahelise kogemuse autentsuse põhimõtteid. OOC info viitab teadmisusele, mida mängija omab väljaspool oma tegelase teadlikkust (st reaalses elus või teistes mängu osades), samas kui IC (In Character) olukord tähendab tegevust ja otsuseid, mis peaksid olema põhinevad ainult mängus esineval tegelase teadmisel ja kogemusel.

Rollimängu (RP) Reeglid

  • 2.1 FailRP - ebareaalne käitumine on keelatud
    FailRP (ebareaalne käitumine) on keelatud, kuna see rikub mängu realismi ja usutavuse põhimõtteid. Mängu maailmas peaks kõik tegevused ja käitumisviisid olema kooskõlas tegelase isiksuse, tema teadlikkuse ja mängu sisekeskkonna reeglitega. FailRP viitab igasugusele käitumisele või tegevusele, mis ei vasta sellele, kuidas inimene või tegelane käituks vastavas olukorras.
  • 2.2 Powergaming - teiste sundimine ilma võimaluseta vastu tegutseda on keelatud
    Powergaming ehk teiste sundimine ilma võimaluseta vastu tegutseda on keelatud, kuna see rikub mängu aususe, õiglususe ja kaasavuse põhimõtteid. Powergaming viitab käitumisviisile, kus mängija surub oma tegevused või otsused teiste mängijate tegelastele, olles neile teatud olukordades või tegevustes täiesti passiivsed või vastupanuvõimetud. See tähendab, et ühe mängija tegevused takistavad teise mängija tegutsemisvabadust või õigust valida oma tegelase käitumist.
  • 2.3 FearRP - hirmuolukorras peab käituma realistlikult (nt relva ähvardusel)
    FearRP (hirmu rollimäng) tähendab, et hirmuolukorras, eriti relva ähvardusel, peaks tegelane käituma realistlikult, vastavalt sellele, kuidas inimene või tegelane tegelikult sellises olukorras käituks. FearRP on oluline osa rollimängu kogemusest, kuna see aitab hoida mängu usutavana ja loogilisena, tagades, et tegelased reageerivad vastavalt sellele, mis olukorras nad on, ning ei eirata ohtu või ohte, mida nad kogevad. FearRP rikkumine tähendab, et mängija ei järgi mõistlikke ja realistlikke reaktsioone hirmuolukordades, näiteks kui tegelane eirab relva ähvardust ja jätkab tegevusi, nagu poleks midagi juhtunud, mis rikub mängu loogikat ja ausust.
  • 2.4 Uue karakteri loomisel tuleb järgida et ta järgiks loodud eluloo tegevusi
    Uue tegelase eluloo järjekindluse nõue on oluline reegel, mis tagab, et mängus loodud tegelane käitub kooskõlas oma ajalooga ja ei eiraks oma tausta ega isiksuse arendamise järjekorda. See reegel on oluline, et säilitada mängu usutavus ja realistlikkus, võimaldades mängijatel luua põhjalikke ja loogilisi tegelasi, kellel on kindel taust ja eesmärgid. Kui uus tegelane loetakse, tuleb järgida teda defineerivat elulugu ja tegevusi, et vältida ebaloogilist või järjekindlat käitumist.

RDM ja VDM Reeglid

  • 3.1 RDM (Random Deathmatch) - juhuslik tapmine ilma RP põhjuseta on keelatud
    RDM (Random Deathmatch) ehk juhuslik tapmine on rollimängu (RP) reegel, mis keelab mängijatel teisi tegelasi ilma igasuguse rollimängu põhjuseta tappa. See tähendab, et mängus ei ole lubatud tappa teisi mängijaid lihtsalt meelelahutuseks, ilma et sellele oleks eelnenud usutav ja põhjendatud RP-situatsioon.
  • 3.2 Mass RDM - tapmine ilma RP põhjuseta
    Mass RDM (Random Deathmatch) on äärmuslikum ja tõsisem vorm tavalisest RDM-ist (Random Deathmatch) ning tähendab tapmiste sooritamist ilma igasuguse rollimängulise põhjenduse või kontekstita, mis mõjutab mitut mängijat korraga. Mass RDM on veelgi tõsisem reeglite rikkumine, kuna see mitte ainult ei sega üht mängijat, vaid tekitab häireid kogu mängumaailmas ja võib drastiliselt mõjutada mängukogemust teistele.
  • 3.3 VDM (Vehicle Deathmatch) - sõidukiga tapmine ilma RP põhjuseta on keelatud
    VDM (Vehicle Deathmatch) ehk sõidukiga tapmine ilma RP põhjuseta on rollimängu serverites keelatud tegevus, kus mängija tapab teisi tegelasi või põhjustab nende surma, kasutades sõidukit, ilma et sellel oleks mingit usutavat või rollimängulist põhjendust. VDM rikub mängu maailmas valitsevat loogikat ja usutavust, kuna sõidukiga tapmine, nagu iga muu tegevus, peab olema kooskõlas tegelase eesmärkide ja mängu loo arenguga.
  • 3.4 Tapmiseks peab olema selge RP põhjus ja varasem konflikt
    Tapmiseks peab olema selge RP põhjus ja varasem konflikt on üks olulisemaid reegleid rollimängu serverites, kuna see aitab tagada, et kõik tegevused, sealhulgas vägivaldsed teod nagu tapmine, oleksid põhjendatud ja loogilised mängu maailmas. Kõik tapmised peavad olema seotud tegelaste vaheline konfliktide ja suhte arengu ning mängu narratiiviga.

Kuritegevuse Reeglid

  • 4.1 Politsei ründamine nõuab tugevat RP põhjust
    Politsei ründamine nõuab tugevat RP põhjust on reegel, mis on seotud rollimängu serverite käitumisnormide ja usutavuse tagamisega. Kui mängijad otsustavad rünnata politsei või seadusandlikke ametnikke, peab sellel olema tugev ja loogiline rollimänguline põhjus, mis on seotud mängu maailmas olevate konfliktide, tegelaste eesmärkide ja narratiiviga. See reegel tagab, et kõik sellised tegevused ei muutuks lihtsalt juhuslikuks vägivallaks ega häiriks teiste mängijate kogemust.
  • 4.2 Mängija pantvangi võtmine peab toimuma RP kontekstis (näiteks ähvardamine relvaga)
    Mängija pantvangi võtmine peab toimuma RP kontekstis (näiteks ähvardamine relvaga) on reegel, mis keskendub sellele, et pantvangi võtmiseks peab olema kindel ja usutav rollimänguline põhjus. Selline tegevus ei tohi olla juhuslik ega põhjuseta, vaid peab olema seotud tegelastevahelise konfliktiga, emotsioonide või suurte eesmärkidega, mis toovad esile tugeva narratiivi ja usutava tegevuse.
  • 4.3 Gangidevahelised turfid peavad olema korralikult planeeritud
    Gangidevahelised turfid peavad olema korralikult planeeritud on reegel, mis keskendub sellele, et kõik gangidevahelised konfliktid ja territooriumi kontrollimise katsed peavad olema loogilised, mõtestatud ja osa suuremast narratiivist, mitte juhuslikult korraldatud tegevused. Gangidevahelised kokkupõrked ja territooriumi omandamise katsed on rps olulised, kuid need peaksid olema realistlikud ja õigustatud, et tagada kõigile mängijatele positiivne ja sujuv mängukogemus.
  • 4.4 Relvad võib kasutada ainult RP põhjusel ja pärast konflikti eskaleerumist
    Relvad võib kasutada ainult RP põhjusel ja pärast konflikti eskaleerumist on reegel, mis tagab, et relvade kasutamine mängus oleks kooskõlas rollimängu (RP) eesmärkide ja narratiiviga. Relvade kasutamine ei tohiks olla juhuslik ega olla põhjuseta, vaid see peaks olema osa suuremast narratiivist, kus konflikt on juba eskaleerunud või kus on olemas tugev rollimänguline põhjus, mis õigustab sellist äärmuslikku tegevust. See reegel aitab tagada, et relvade kasutamine mängus ei moonuta ega häiri tasakaalu, vaid teenib mängu loo arengut.

Sõidukite Reeglid

  • 5.1 Keelatud on meelega teiste sõidukitele sõitmine (ramming)
    Keelatud on meelega teiste sõidukitele sõitmine (ramming) on reegel, mis on mõeldud selleks, et tagada mängus õiglane ja nauditav kogemus kõigile osalejatele. Ramming ehk meelega teiste sõidukitele sõitmine on tegevus, kus mängija eesmärgiks on sõiduki abil teise mängija sõiduki kahjustamine või takistamine, tavaliselt ilma rollimängulise põhjuse või õigustatud konfliktita. See võib muuta mängu kogemuse äärmiselt frustreerivaks ja tasakaalust väljas olevaks, kuna see ei soodusta loovat rollimängu, vaid keskendub ainult teiste kahjustamisele.
  • 5.2 Autode varastamine ilma mõjuva põhjuseta on keelatud
    Autode varastamine ilma mõjuva põhjuseta on keelatud on reegel, mis aitab tagada, et mängus toimuvad tegevused on õigustatud ja kooskõlas rollimängu (RP) eesmärkidega. Sõidukite varastamine ei tohiks olla juhuslik ega põhjustatud ainult soovi pärast segada teiste mängijate tegevusi või lihtsalt kaose loomiseks. Autode varastamise tegevus peaks olema seotud loogilise, mängu narratiiviga, mis teenib tegelaste arengu ja konflikti loogikat.
  • 5.3 Sõidukite pagasnikute lootimine keelatud
    Sõidukite pagasnikute lootimine keelatud tähendab, et mängijatel on keelatud sõidukite pagasnikutest esemeid võtta (või neid "looti" ehk "varastada") ilma õigustatud rollimängulise põhjuseta. See reegel on loodud selleks, et vältida mängus vale mängukäitumist, nagu ebamugav või mõttetundetu tegevus, mis rikub teiste mängijate kogemust ja võib segada tervet mängu.
  • 5.4 Fraktsiooni aladesse ei tohi lennata Kopterite/Lennukitega. (v.l Politsei, Meedik)
    Fraktsiooni aladele ei tohi lennata kopterite või lennukitega (v.a politsei ja meedik) on reegel, mis on loodud, et säilitada mängu tasakaalu, realismi ja vältida kaose tekkimist fraktsiooni aladel. Selle reegli eesmärk on tagada, et mängusüsteem oleks aus ja järjekindel ning et erinevad fraktsioonid saaksid oma territooriumil tegutseda ilma, et neid pidevalt segaksid teiste mängijate lennukite või kopterite lendamine.

Admini ja Reportimise Reeglid

  • 6.1 Adminide otsuseid tuleb järgida
    Administraatorite ülesanne on tagada, et mängus oleksid kehtivad reeglid ja kõik mängijad järgiks neid. Kui administraator teeb otsuse, siis tuleb see kohe täita, et vältida viivitusi ja olukordi, kus reeglid ei kehti ühtlaselt kõigi mängijate jaoks. Kui otsuseid ei järgita viivitusega, võib see lõhkuda tasakaalu ja muuta mängu ebamugavaks kõigile osapooltele.
  • 6.2 Valetamine adminile on keelatud
    Valetamine adminile on keelatud on oluline reegel, mis tagab mängu aususe ja õiglasuse. Administraatorite eesmärk on jälgida mängu ja tagada, et kõik mängijad järgiksid reegleid. Kui mängijad valetavad administraatoritele, võib see mitte ainult häirida mängu kulgu, vaid ka kahjustada mängukogukonna usaldusväärsust.
  • 6.3 Reportimine peab toimuma /report käsu või Discordi ticketi kaudu
    Reportimine peab toimuma /report käsu või Discordi ticketi kaudu on reegel, mis määrab, kuidas mängijad saavad administraatoritele teavitada mängus tekkinud probleemidest, reegli rikkumistest või muudest ebasobivatest tegevustest. See tagab, et kõik probleemid jõuavad administraatoriteni õigesti ja tõhusalt, ning aitab vältida segadust või väärinformatsiooni levikut.

Tähtis!

Kõik reeglite rikkumised dokumenteeritakse. Korduvad rikkumised viivad rangematele karistustele. Adminidel on õigus karistada ka reeglite vahelistes olukordades, kui mängija käitumine rikub serveri head korda.

Kui keegi rikub reegleid, kasuta /report käsklust või pöördu meie Discordi abikanalisse.